Hej ti,
pred nama je uzbudljiv mjesec događanja – od radionice za LIDERE u nastajanju, preko otvorenih prijava za #radimposvom MASTERMIND, sve do…nečega što ću podijeliti s tobom tek sljedeći tjedan (svakako otvori newsletter sljedeće srijede).
Evo što ćeš pronaći u nastavku:
3 znaka da je vrijeme za promjene
Kroz godine, primijetila sam 3 najčešća razloga zbog kojih me poduzetnici kontaktiraju po prvi put.
Pad ili stagnacija prodaje
Povremeni pad ili stagnacija prihoda je prirodna pojava u biznisu. No kada taj pad ili stagnacija traje duže od 3 do 6 mjeseci tada često postane izvor zabrinutosti. Razlozi za to su obično različiti – od nejasne komunikacije, preko zasićenja postojeće zajednice, sve do krive ponude u krivom trenutku – zbog čega dobro dođe objektivan pogled izvana.
Kriva percepcija brenda
Što ako postoji interes i upiti stižu na tvoju adresu, ali to nisu upiti kakve želiš? Ponekad se jednostavno radi o uslugama koje ne nudiš i ne planiraš ih nuditi u budućnosti. A ponekad jednostavno želiš promjenu. Iako te tvoja zajednica poznaje na jedan način, sada želiš promijeniti smjer i proširiti ili u potpunosti promijeniti usluge koje nudiš.
Biznis više nije zabavan
Beskonačna to-do lista. Osjećaj da kasniš. Rutina koja te više ne ispunjava. Ponekad biznis funkcionira, prihodi su ok, klijenti su zadovoljni. No sve ti je nekako…meh. Iako je tvoj biznis na papiru uspješan i održiv, to ne znači da te ispunjava ili da je u skladu s tvojom vizijom, a to je izazov koji obično najteže priznajemo sami sebi.
Iz mog iskustva, ‘dovoljno dobro‘ je najveća zamka u biznisu.
Često susrećem poduzetnike koji osjećaju grižnju savjesti jer je njihov biznis OK, a oni žele VIŠE. Više prihode, veću vidljivost, više slobode, širu prepoznatljivost, više originalnosti, veći utjecaj, više hrabrosti, više strasti, više igre. Čujem te.
Ako i ti želiš više, ovo je tvoja pozivnica u #radimposvom MASTERMIND. Radi se o jedinstvenom 16-tjednom iskustvu za ambiciozne poduzetnice koje su spremne. Ispuni kratki upitnik i zajedno ćemo istražiti koji je najbolji put do posla koji te ispunjava.
Pozivnica za lidere
Nakon sedam godina u poduzetništvu, danas znam da strategija često nije dovoljna. Strategija bez energije je…samo strategija. Tvoje emocije i energija s kojom se pojavljuješ je neizostavni dio biznisa i prodaje. To je način na koji pokrećeš i vodiš.
Ne možeš natjerati druge da nešto naprave, no možeš ih natjerati da nešto osjete. A kada osjete, ljudi i djeluju. – Alex Wolf
Svakoj odluci o kupnji prethodi emocija. Ako ti se čini kao da sve radiš ispravno, a tvoja poruka i dalje ne dopire do kupaca i klijenata – klikni OVDJE i pridruži mi se 13.03. na ekskluzivnoj radionici za LIDERE u nastajanju.
Ep. 124: Kako je osobni eksperiment doveo do rasta prodaje
Zadnjih 29 dana radila sam što i inače radim u biznisu. Poslala sam 4 newslettera. Snimila sam 3 podcast epizode. Objavila sam 1-2 Instagram objave tjedno. Imala sam jedno aktivno lansiranje. Nisam boostala ili oglašavala sadržaj. Pojavljivala sam se za klijente jednako posvećeno kao i inače. Prošli mjesec bio je (naizgled) kao i svaki drugi. Osim što nije. Osim što smo prošli mjesec ostvarili najveće mjesečne prihode do sada. Ako te zanima što je bilo drugačije, ova epizoda će ti se svidjeti…
Poslušaj epizodu na nekoj od sljedećih platformi: YouTube | Spotify | bilo koja platforma na kojoj inače slušaš podcaste
I za kraj, evo što se događa na Instagramu…
Do sljedeće srijede, navijam za tebe.
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.