Hej ti,
ako si ovdje već neko vrijeme, onda znaš da svake srijede uskočim u tvoj inbox s novom podcast epizodom, besplatnim sadržajem ili biznis alatom – i sve to sa samo jednim ciljem.
S ciljem da:
Koliko zabavno i ispunjavajuće ti to zvuči?
Na tu temu, danas imam pitanje za tebe: Koliko trenutne cijene usluga i proizvoda koje nudiš podržavaju tu viziju?
Poduzetnici s kojima radim najčešće su oni poduzetnici koji žele pomoći svima i zbog te želje ponekad posluju na samom rubu održivosti. To nije zabavno poduzetništvo o kojem pričamo.
Da bismo pričali o zabavnom i ispunjavajućem poduzetništvu, moramo pričati o povećanju cijena.
Ovo je tema o kojoj često pričam s klijentima i u sklopu svojih programa, no ovo je prvi put da o njoj pričamo ovako javno. To ovu epizodu na temu pozicioniranja, konkurencije i povećanja cijena čini još važnijom.
“Tvoji idealni klijenti ne žele najjeftiniju uslugu ili proizvod. Tvoji idealni klijenti žele da uspješno posluješ godinama i da tvoje usluge i proizvodi budu dostupni još dugo.”
Ako želiš zajedno sa mnom zaroniti dublje u svijet prodaje – nastavi čitati…
Još uvijek se sjećam perioda u kojem mi je dopisivanje u inboxu izazivalo anksioznost.
Nisam znala kako opušteno dopisivanje pretvoriti u prodajni razgovor, u kojem trenutku ponuditi vlastitu uslugu ili kako razgovor učiniti toliko neodoljivim da netko sam pita kako može raditi sa mnom. Mislila sam da je prodaja bljak i nisam željela zvučati očajno.
Nekoliko godina kasnije, inbox je glavno mjesto na kojem prodajem. Bez dodatnih poziva, nagovaranja, delegiranja prodaje ili skupog oglašavanja. Od kratkih webinara, preko online programa i MASTERMINDA, sve do privatnog mentoriranja – svaka prodaja događa se kroz razgovor u inboxu.
Želiš saznati kako i ti možeš prodavati jednako opušteno i neodoljivo?
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.