Hej ti,
ovo nema smisla!
Nakon uloženih tjedan dana u kreiranje jedne jedine Instagram objave i samo tri lajka koja su stigla nakon toga, upravo to mi je klijentica rekla čim smo se sljedeći put čule.
Ovo kreiranje sadržaja jednostavno nema smisla. Ne isplati se ulagati toliko vremena ako na kraju taj sadržaj vidi samo nekoliko ljudi.
Koliko ti je poznata ta misao?
Svakome tko je ikada bio početnik na nekoj novoj platformi poznat je taj period u kojem kreiranje sadržaja traži puno, a reakcija i feedbacka je istovremeno taaako malo.
Slično iskustvo prošla sam do sada s 3 različite platforme – blogom, newsletterom i Instagramom. Svaki početak bio je spor i bez reakcija, uz obavezna “ima li to sve smisla” pitanja i sumnje.
Danas ponovno prolazim kroz slično iskustvo s #radimposvom podcastom.
Svaka nova platforma predstavlja i novi kreativni izazov, no nakon prethodna tri iskustva, danas sam za takve izazove puno spremnija.
Danas u svojoj “kutiji s alatima” imam:
…i sve to dijelim s tobom u ovotjednoj podcast epizodi.
Nakon što poslušaš epizodu, tipkaj mi – koju od ovih ideja ćeš testirati prvu?
Do tada, navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.