Hej ti,
zašto bismo na samom početku ljeta pričali o lansiranju?
Znala sam da ću u prvom tjednu srpnja snimiti podcast epizodu o lansiranju i to iz dva razloga.
Prvi razlog je taj da #radimposvom podcast 25. srpnja ide na ljetnu pauzu zbog čega sam htjela prije pauze podijeliti vlastitu metodu lansiranja (bez stresa) za sve one koji će planirati svoja lansiranja za jesen.
S druge strane – tko kaže da ljeto nije dobar period za lansiranje?
Prije nekoliko tjedana pričala sam o planovima za ljeto s jednom genijalnom poduzetnicom iz MASTERMINDA koja me nedavno sjetila na taj razgovor. On je tekao nekako ovako:
Kako si?
Evo, pripremam se za sporo ljeto…
Kažeš li to zato što želiš imati sporo ljeto ili zato što misliš da će biti sporo?
Pa ljeto je…bit će sporo.
Bit će sporo samo ako ti želiš da bude sporo.
Dok ona upravo dogovara nove suradnje za ljetne mjesece, nadam se da će i tebi ova epizoda biti inspiracija i dozvola da dijeliš svoju priču i poruku brenda – i tijekom ljetnih mjeseci.
Poslušaj novu epizodu, a zatim mi javi – koji dio svoje priče ili brenda planiraš staviti pod svjetla reflektora ovog ljeta?
Ovu metodu lansiranja jednako možeš primijeniti na uslugu, online program, proizvod, newsletter ili pak besplatan sadržaj koji kreiraš, a posebno je zanimljiva ako u sklopu svog brenda nudiš više različitih opcija.
Metoda reflektora unijet će jasnoću u tvoju prodajnu komunikaciju i prodaju učiniti – najprirodnijom na svijetu.
Navijam za tebe,
Tea
P.S. Podijeli ovu epizodu s drugim poduzetnicima, freelancerima i kreatorima sadržaja kako bi njihova priča došla do (još) većeg broja pravih ljudi.
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.