Hej ti,
moram poslati newsletter.
Ovoga tjedna plan je bio napraviti pauzu s podcastom i napisati osobniji newsletter kao osvrt na prvi kvartal godine. Sara je znala za taj plan, ja sam znala za taj plan. Prvu verziju newslettera napisala sam u utorak.
Došla je srijeda, dan za slanje newslettera, no ja sam imala rijedak (ali glasan) osjećaj da ga ne trebam poslati. Nema veze, poslat ću ga u četvrtak ili petak. Petak je ionako zadnji dan kvartala. U četvrtak sam napisala dvije nove verzije istog newslettera. I dalje nešto nije bilo kako treba…
Danas čitaš potpuno novi newsletter. Napisan jutros.
Prije nego što pomisliš da se radilo o nekoj velikoj osobnoj temi koju sada nikada nećeš saznati – ne brini. Plan je bio podijeliti naučene lekcije, jednu od njih o prihodima u biznisu, i već sada znam da ćeš o njima vrlo brzo slušati u podcastu.
Danas pak moramo pričati o intuiciji.
Ovo nije prvi newsletter koji nije poslan. U proteklih šest godina koliko kreiram sadržaj online, desetak newslettera nikada nije stiglo na tvoju adresu. Dvije podcast epizode nikada nisu objavljene. Jedna prodajna stranica nikada nije ugledala svjetlo dana.
Donijeti takvu odluku u biznisu nije lako. U svakoj od tih situacija postojala su određena očekivanja, trebanja i moranja.
Moraš poslati newsletter srijedom.
Obećala si novu podcast epizodu.
Već si najavila novi program.
Dosljednost je ključan element u biznisu.
Tvoja zajednica očekuje…
Uf.
Kako onda znati da je promjena odluke ispravna? Ova 3 pitanja meni pomažu razlikovati intuiciju od straha te donijeti najbolju odluku u tom trenutku:
Je li iznimka ili navika?
Prvo što se pitam je – koliko često se događa slična situacija – da nešto obećam i onda to obećanje ne ispunim? Kada znam da godinama dosljedno šaljem newsletter srijedom, onda mi je lakše vjerovati da se u ovakvim iznimnim situacijama ne radi o otporu, strahu, prokrastinaciji…nego o intuiciji.
Jesi li uložila vrijeme?
Napisala sam tri različite verzije newslettera prije nego što sam odlučila ne poslati ga. Snimila sam podcast epizode prije odluke da ih neću objaviti. Kreirala sam prodajnu stranicu i tek nakon toga odlučila da nije pravi trenutak za takav program. Zašto? Zato što jasnoća dolazi iz poduzimanja akcije. Strah postaje tiši, intuicija postaje glasnija.
Jesi li prespavala odluku?
Sinoć sam napisala zadnju verziju newslettera koji ti nisam poslala. No samu odluku donijela sam tek jutros nakon osam sati sna. Strah je obično najglasniji onda kada smo najumorniji, zbog čega većinu odluka u biznisu volim prespavati. Tek nakon kvalitetnog sna, obroka ili šetnje ponovno si postavim pitanje – koja odluka ti u ovom trenutku zvuči dobro?
Čim sam jutros, još u krevetu, odlučila ne poslati planirani newsletter – osjetila sam olakšanje. Već sekundu nakon toga znala sam što ti ZAPRAVO želim poslati i ovaj newsletter nastao je 15 minuta kasnije.
Jedina poruka koju imam za tebe danas je da – smiješ promijeniti odluku i smjer.
To je tvoj biznis. To je tvoj život.
Kada eliminiraš prokrastinaciju, strahove ili umor i jedino što ostane je osjećaj da nešto ne bi trebala napraviti – slušaj taj osjećaj. Ni danas ne znam zašto određeni newsletteri, podcast epizode ili online programi nikada nisu objavljeni, ali odlučujem vjerovati da je bilo s razlogom.
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.