Hej ti,
ne mogu lansirati dva ista MASTERMINDA bez da nešto ne promijenim.
Nekad je to tema, nekad trajanje, nekad sam format programa. Sa svakom novom generacijom i ja rastem – i zbog toga je svaki novi program malo drugačiji.
Tako je bilo i u rujnu prošle godine, kada sam promijenila naziv programa, uvela nove formate poziva, povećala trajanje, odabrala novi naziv i, u skladu s tim, potpuno promijenila prodajnu stranicu.
Nakon što sam uzbuđeno lansirala novu stranicu u svijet, stigla mi je vrlo otrježnjujuća poruka. Klijentica koja je gotovo potvrdila svoje sudjelovanje nekoliko mjeseci ranije, rekla mi je: “Iskreno, nije me privukao ovaj novi format.”
Ouch.
Nakon što smo, samo nekoliko mjeseci ranije, entuzijastično pričale o svim ciljevima na kojima ćemo raditi zajedno, odjednom…
Više nismo pričale istim jezikom.
Nismo bile na istoj frekvenciji.
Kao zatvarač na čičak koji je prestao raditi.
Ne lijepi se.
Govori li to išta o čičku? Ne. Niti jedna od nas ne priča krivim jezikom. Niti jedna od nas nije na krivoj frekvenciji. Niti jedna strana čička nije kriva. Samo se – trenutno – ne lijepe. I to je činjenica.
Odgovor ove klijentice nije govorio ništa ni o meni ni o njoj.
Govorio je samo jedno: Promijenile smo se. I to je OK.
U tom trenutku mogla sam reći: “Okej, ovo ne funkcionira. Vraćam stari naziv, stari format, stare vizuale. Sve vraćam na staro.”
Ali…
To bi značilo da se vraćam i na staru verziju sebe – koja više ne postoji.
Što želim reći?
Kroz poduzetništvo ćeš se mijenjati.
Mijenjat će se ponude koje nudiš.
Mijenjat ćeš teme o kojima pričaš.
Mijenjat ćeš način na koji se pojavljuješ.
I to se neće svidjeti svima.
Netko neće kupiti novu ponudu.
Netko će te otpratiti.
Netko će reći da mu je stari sadržaj bio bolji.
I to ne govori baš ništa o tebi, i ne govori baš ništa o njima. To samo znači da ste trenutno kao dvije odvojene strane čičak zatvarača koje se ne lijepe.
Svatko od nas raste i mijenja se.
I uvijek će biti onih kojima se sviđa trenutna verzija tebe – i onih kojima se ne sviđa. Neki oduševljeni klijenti prestat će te pratiti, dok će oni kojima se ranije nisi sviđala postati tvoji najveći fanovi. I to je ok.
I budući da se ne možeš sviđati svima, jedino čime se možeš voditi si – ti.
Što tebi zvuči zabavno?
Što tebi zvuči uzbudljivo?
Što tebi zvuči kreativno?
Što tebi zvuči izazovno?
Što tebe pokreće?
Razmisli, postoji li promjena koju odgađaš jer ne znaš hoće li je drugi razumjeti? Toleriraš li nešto što ti se već dugo ne sviđa zbog straha od promjene? Postoji li neki dio tvog biznisa u kojem izbjegavaš biti 100% ti, jer se bojiš da se to drugima neće svidjeti?
Kao što je Marija rekla u ovotjednom razgovoru na #radimposvom podcastu: “Ne moraš se svidjeti svima – pa nisi lektira!”
Tvoj biznis ne treba više sadržaja, to-do listi i alata. Tvoj biznis treba više tebe.
Više tebe.
Više tebe.
Više tebe.
10x više tebe.
Prošli tjedan otvorile smo sedmu (!) generaciju MASTERMINDA, u kojoj sudjeluje osamnaest genijalnih poduzetnica koje su već prvi tjedan plakale, smijale se i dijelile neugodne priče jedne s drugima – zato što su se prepoznale. Baš kao zatvarač na čičak.
Navijam za tebe,
Tea
Ep. 156: Poruka koja se pamti / Marija Milić
Danas nije dovoljno biti dobar u onome što radiš. Da bi tvoj biznis rastao, moraš znati iskomunicirati čime se baviš i zašto je to tvojim klijentima važno. Upravo o tome pričam s Marijom Milić – savjetnicom za komunikaciju i medijskom trenericom s više od 25 godina iskustva u radu s medijima. Ako te zanima kako oblikovati komunikacijsku poruku koja gradi prepoznatljivost, povjerenje i podržava tvoj rast – ova epizoda je za tebe!
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.