Hej ti,
u ponedjeljak je Biznis arena i službeno otvorila svoja vrata za 50 poduzetnica koje će sljedećih 6 mjeseci graditi biznise zajedno.
Prva tema s kojom otvaramo Biznis arenu je – korisničko iskustvo.
Zašto?
Zato što je vrhunsko iskustvo najbolji marketing.
Kada tvoja ponuda nadmaši očekivanja i probudi sve one emocije koje volimo – uzbuđenje, iznenađenje, znatiželju, povezanost, zahvalnost – to postaje ponuda koja se prodaje sama od sebe. Dobro, ne baš sama od sebe, tvoji klijenti postaju ti koji je prodaju.
Ponovila sam puno puta, no ponovit ću ponovno: tvoj glavni zadatak kao poduzetnika je slušati svoje ljude i ponuditi vrijednost kao odgovor na to.
Do kraja tjedna podijelit ću s tobom 11 načina kako možeš donijeti vrijednost i apsolutno nadmašiti očekivanja u svakoj suradnji. U nastavku slijedi prvih 5.
Ako ne znaš što tvoji ljudi točno trebaju ili žele, krenimo od prve stvari na popisu.
1. Postavljaj pitanja
Što bolje poznaješ svoje kupce i klijente, to će tvoje ponude biti kvalitetnije. Pitanja možeš postavljati tijekom i nakon suradnje i svaki put kada postaviš pitanje imaš priliku saznati nešto novo o svojim ljudima.
Evo nekoliko primjera pitanja koja možeš postaviti već tijekom suradnje:
Nakon što postaviš pitanja – slušaj što ti govore.
2. Ponudi im opcije
Svi mi volimo imati mogućnost izbora i donositi vlastite odluke. Kada je to moguće, ponudi opcije unutar svojih ponuda. Ponudi različite oblike podrške. Ponudi različite pakete i načine plaćanja. Dopusti svojim kupcima i klijentima da sami odaberu što im je najvrjednije i kako žele surađivati s tobom.
3. Personaliziraj pristup
Ne trebamo svi istu vrstu podrške. Neki klijenti tražit će pohvalu i pozitivan feedback, drugima će najviše značiti pitanja koja postavljaš, a treći će biti oduševljeni kada ih iznenadiš poklonom dobrodošlice. Pokušaj personalizirati svoj pristup i prepoznati što tvoji klijenti trebaju u određenom trenutku, a ako ne znaš – pitaj ih. (Ako znaš za knjigu
The Five Love Languages G. Chapmana – sličan pristup primjenjiv je i u biznisu.)
4. Prati njihov napredak
Ima nešto posebno u trenutku kada te proizvođač, tjednima nakon kupovine, pita koristiš li proizvod i kako ti se sviđa. Taj trenutak je još posebniji kada se radi o mentoru, treneru ili dizajneru s kojim si se intenzivnije družila tijekom neke suradnje. Čak i ako ne pratiš svoje kupce i klijente na društvenim mrežama, svrati povremeno na njihov profil i pitaj ih kako napreduju.
5. Iznenadi ih ekskluzivnim ponudama
Zašto ne bi prethodne klijente i kupce tretirala kao VIP članove svoje zajednice? Na primjer, krajem godine volim organizirati poseban Zoom call za sve klijente s kojima sam na bilo koji način surađivala u proteklih 12 mjeseci. To je uvijek posebna prilika da proslavimo uspjehe i zajedno uđemo u novu godinu. Učini da se tvoji klijenti i kupci osjećaju posebno uz ekskluzivne evente, tajna lansiranja, behind-the-scenes novosti, posebne ponude i programe lojalnosti.
Imaš već neke ideje? Odaberi barem jednu koja ti zvuči zabavno i iznenadi svoje kupce i klijente već ovaj tjedan.
Svakako otvori nastavak ovog popisa koji ti stiže do kraja tjedna.
Do tada, navijam za tebe,
Tea
P.S. Sljedeći tjedan stiže i posebna epizoda #radimposvom podcasta s novostima na kojima smo radili ovog ljeta. Jedva čekam da je poslušaš!
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.