Hej ti,
“Evo koji brendovi će biti uspješni u 2023.” – pisalo je na naslovnici carousela.
Iskreno, očekivala sam da slijedi pet biznis strategija kojima se predviđa uspjeh u novoj godini, no odgovor me zaustavio u scrollanju.
U 2023. bit će uspješni oni brendovi koji mogu pozitivno odgovoriti na sljedeće pitanje…
Naravno da pitanje ima veze s izgradnjom (osobnog) brenda, zbog čega neću dužiti nego ću te pustiti da poslušaš novu epizodu i saznaš zbog čega vjerujem da je ulaganje u osobni brend najbolji odgovor na promjenjive trendove i trenutno stanje online tržišta.
Evo što ćeš sve saznati u novoj epizodi:
Na tu temu…
Upravo je završio prvi grupni call u sklopu LIVE ciklusa #radimposvom AKADEMIJE i samo neki od dojmova su:
Ja zasuzila skoro koliko je ovo divno.
Idem poduzeti akciju!
Ja upravo zbog tog osjećaja pišem svoj poslovni plan i krećem opako. 🙂
Još uvijek nije kasno da se pridružiš AKADEMIJI i pogledaš snimku.
Ako želiš kroz strateške module proći zajedno sa mnom, uz podršku uživo i odgovore na sva svoja pitanja – saznaj više i rezerviraj svoje mjesto.
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.