Hej ti,
kroz godine, primijetila sam 3 najčešća razloga zbog kojih me poduzetnici kontaktiraju po prvi put.
Pad ili stagnacija prodaje
Povremeni pad ili stagnacija prihoda je prirodna pojava u biznisu. No kada taj pad ili stagnacija traje duže od 3 do 6 mjeseci tada često postane izvor zabrinutosti. Razlozi za to su obično različiti – od nejasne komunikacije, preko zasićenja postojeće zajednice, sve do krive ponude u krivom trenutku – zbog čega dobro dođe objektivan pogled izvana.
Kriva percepcija brenda
Što ako postoji interes i upiti stižu na tvoju adresu, ali to nisu upiti kakve želiš? Ponekad se jednostavno radi o uslugama koje ne nudiš i ne planiraš ih nuditi u budućnosti. A ponekad jednostavno želiš promjenu. Iako te tvoja zajednica poznaje na jedan način, sada želiš promijeniti smjer i proširiti ili u potpunosti promijeniti usluge koje nudiš.
Biznis više nije zabavan
Beskonačna to-do lista. Osjećaj da kasniš. Rutina koja te više ne ispunjava. Ponekad biznis funkcionira, prihodi su ok, klijenti su zadovoljni. No sve ti je nekako…meh. Iako je tvoj biznis na papiru uspješan i održiv, to ne znači da te ispunjava ili da je u skladu s tvojom vizijom, a to je izazov koji obično najteže priznajemo sami sebi.
Iz mog iskustva, dovoljno dobro je najveća zamka u biznisu.
Često susrećem poduzetnike koji osjećaju grižnju savjesti jer je njihov biznis OK, a oni žele VIŠE. Više prihode, veću vidljivost, više slobode, širu prepoznatljivost, više originalnosti, veći utjecaj, više hrabrosti, više strasti, više igre.
Čujem te.
Ako se prepoznaješ u bilo kojem primjeru iznad – vrijeme je da zajedno repozicioniramo tvoj biznis i brend.
Ako si:
nastavi čitati.
Uskoro se otvara rijetka prilika da radimo zajedno u sklopu #radimposvom MASTERMINDA 2.0 – 16-tjednog iskustva za poduzetnice koje mijenjaju status quo.
Iako uzbudljive novosti još uvijek čuvam za sebe, ako ih želiš saznati prije ostalih – pošalji riječ “tajna” u odgovoru na ovaj mail.
Do tada, navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.