Hej ti,
koliko često razmišljaš o sebi u budućnosti?
Buduća verzija tebe si ti za 5 minuta, za 24 sata, za godinu dana ili za 20 godina.
Ako razmišljaš o budućnosti, onda vjerojatno razmišljaš o sebi u toj budućnosti.
…što je sjajno, jer mi ljudi imamo jednu zanimljivu sposobnost – napraviti nešto teško sada, kako bi nam u budućnosti bilo lakše ili ljepše.
Na primjer, možda ćeš danas napraviti ručak za sutra, ili ćeš rezervirati vrijeme za trening, ili ćeš pripremiti sadržaj unaprijed.
Svaka od tih izazovnih stvari koje napraviš danas je zapravo nešto što poklanjaš sebi u budućnosti.
Takva praksa je oblik brige o sebi i ulaganje u odnos koji gradiš sa sobom u budućnosti. Što je taj odnos kvalitetniji, to su veće šanse da danas doneseš dobru odluku za sebe sutra.
Zato predlažem jednu kratku aktivnost.
Za početak, razmisli o sebi u prošlosti i na čemu toj verziji sebe želiš zahvaliti.
Na primjer:
Jesi?
Zatim, razmisli što želiš pokloniti sebi u budućnosti?
Koja odluka ili akcija danas će budućoj verziji tebe učiniti život lakšim i ljepšim – sutra, za mjesec dana ili 3 godine? Ljetna sezona pred nama je savršena za postavljanje novih temelja i ulaganje u budućnost. I dok poduzimaš – ne uvijek lake – korake i postavljaš temelje, zamisli kako će se buduća verzija tebe zahvaljujući tome osjećati.
Hej ti u budućnosti, bolje ti je da cijeniš ovo što danas radim, jer trenutno to radim samo zbog tebe.
Ima nešto posebno u poduzimanju akcije i odrađivanju izazovnih zadataka kada na njih gledaš kao na poklon budućoj verziji sebe.
Navijam za tebe,
Tea
P.S. Kada bih morala odabrati samo jednu poslovnu vještinu koju kao poduzetnik trebaš savladati, onda bi to bila prodaja. Dobra vijest je da se još uvijek stigneš pridružiti programu Društvena prodaja, sudjelovati na 3/6 poziva uživo i osigurati pristup bonusima u vrijednosti od 300€. | Počni prodavati više
Ep. 134: Vrući savjeti za prodaju tijekom ljeta
Ljeto je počelo i puno poduzetnika očekuje pad prihoda u ljetnim mjesecima. Često čujem priču da kupci i klijenti manje kupuju tijekom ljeta, no mora li to biti i tvoje iskustvo? Ja kažem NE. Ako tvoje uobičajene prodajne strategije ne funkcioniraju, to je zato što se ponašanje kupaca i klijenata u ljetnim mjesecima mijenja. U skladu s tim želimo prilagoditi i tvoje prodajne strategije. Prodaja tijekom ljeta nije sporija nego drugačija i u ovoj epizodi dijelim specifične savjete KAKO prodavati tijekom ljeta. Poslušaj ovu epizodu i učini ljeto vrućom sezonom u svom biznisu!
Poslušaj epizodu na LINKU
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.