Hej ti,
nedavno mi je u inbox stigla poruka:
Tea, već sam nekoliko godina u poduzetništvu i posao lijepo napreduje, ali zadnjih mjeseci ne osjećam više onaj isti drive s kojim sam krenula u cijelu priču. Osjećam da želim osvježiti usluge i ponuditi nešto novo, no ništa mi ne zvuči dobro i nisam sigurna od kuda krenuti. Imaš li ti ideju što bi mogao biti prvi korak?
Prvo što sam joj rekla bilo je: Zaslužuješ imati posao zbog kojeg ćeš biti uzbuđena.
Ako trenutno ne osjećaš to uzbuđenje, evo što predažem kao prvi korak.
Prije svega…
Sjeti se zašto si krenula.
Sjeti se zašto radiš to što radiš.
Sjeti se zbog koga radiš to što radiš.
Evo kako to može izgledati…
…za edukatore, coacheve, mentore i druge pružatelje online usluga: 5 dana zaredom pojavljuj se online i dijeli svoje znanje i iskustvo s drugima – bez opterećivanja s prodajom.
…za kreativce i proizvodne biznise: 5 dana zaredom stvaraj i radi na svojim proizvodima – bez razmišljanja o feedbacku i krajnjem rezultatu.
…za sve ostale: 5 dana zaredom pošalji poruku ili e-mail bivšim i sadašnjim klijentima i poveži se s ljudima zbog kojih si krenula – bez razmišljanja o onima koji NE kupuju.
Ako trenutno ne osjećaš uzbuđenje u svom biznisu – odluči ga pronaći.
Što tebi pomaže da se u njnj periodima ponovno zaljubiš u ono što radiš? Piši mi.
Navijam za tebe,
Tea
Ep. 130: Zaboravi sve što znaš o popustima. Evo što zbilja funkcionira.
Prošli mjesec smo lansiranje nove web stranice proslavili uz 24-satni popust na omiljene #radimposvom programe. Bio je to uzbudljiv dan za cijeli tim, kao i za poduzetnike koji su iskoristili priliku i (neki po prvi put!) uskočili u jedan od ukupno 132 kupljena programa. Dok poduzetnici prolaze kroz prve module, htjela sam te povesti u pozadinu jednog ovakvog lansiranja i podijeliti što funkcionira, što NE funkcionira te kako slično lansiranje možeš organizirati u sklopu vlastitog biznisa.
Poslušaj epizodu na LINKU
OVDJE preuzmi vodič kroz flash lansiranje
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.