Hej ti,
u posljednje vrijeme dobivam puno pitanja na temu besplatnog sadržaja.
Koliko vrijednosti dati u besplatnom sadržaju?
Što ako podijelim previše toga besplatno i onda nitko ne kupi plaćeni program?
Kako odlučiti što će biti besplatni, a što plaćeni sadržaj?
Moj odgovor na pitanje – koliko vrijednosti dati u besplatnom sadržaju? – nije isti kao što je to bio prije nekoliko godina. U današnjoj epizodi #radimposvom podcasta zajedno ćemo analizirati što se promijenilo i koju strategiju danas preporučujem klijentima s kojima radim.
Saznaj koju marketinšku strategiju danas koristim u kreiranju besplatnog sadržaja.
Moja namjera je da, nakon ove epizode, dijeliš svoje znanje i iskustvo velikodušno, sa samopouzdanjem i – bez preispitivanja. Dovoljna je samo mala promjena perspektive i uskoro će svi pričati o besplatnom sadržaju koji kreiraš.
Poslušaj epizodu na nekoj od sljedećih platformi: YouTube | Spotify | bilo koja platforma na kojoj inače slušaš podcaste
Ovaj podcast sastavni je dio misije #radimpsvom brenda koja glasi – podržati 10.000 malih poduzetnika u izgradnji uspješnog, održivog i dugovječnog biznisa. To je razlog zašto iz tjedna u tjedan snimam nove epizode i zbog čega u njima odgovaram na aktualna pitanja klijenata i zajednice.
Ako te mogu podržati u ovoj ludoj avanturi zvanoj poduzetništvo – tu sam.
Ako želiš predložiti temu ili pitanje za buduće #radimposvom epizode – samo ih natipkaj u odgovoru na ovaj mail.
Tko zna, možda baš sljedeća epizoda bude odgovor na tvoje pitanje…
Do tada, navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.