Hej Sara,
završi rečenicu: Prodaja je…
Koja je prva asocijacija koju vežeš za prodaju?
Još uvijek se sjećam svog prvog radnog mjesta i prvih prodajnih sastanaka s važnim direktorima i menadžerima. Sjećam se kako sam na tim sastancima bila zahvalna što se od mene ništa ne očekuje i što ne moram reći ni riječi. Glavna emocija koju sam tada vezala za prodaju bio je – strah.
Sjećam se i kasnijeg radnog mjesta na kojem je prodaja bila dio mog posla. U tom periodu prošla sam kroz niz prodajnih treninga i onda sam tijekom prodajnih sastanaka kao papiga ponavljala naučene rečenice i prodajne transkripte. Glavna emocija koju sam tada vezala za prodaju bila je – nesigurnost.
Danas obožavam prodaju i prodaja je zadnje što bih delegirala u vlastitom biznisu. Volim planiranje prihoda, volim kreiranje nove ponude, volim znatiželju u inboxu i uzbuđenje zbog prvih prijava koje stižu. Kada bih danas morala nadopuniti rečenicu s početka, rekla bih da je prodaja prirodna i uzbudljiva kao najbolji razgovor na kavi.
Energija prodaje je privlačna, zaigrana, uzbudljiva.
Pitaš li se ponekad što razlikuje OK ponude od onih koje su apsolutno neodoljive? Odgovor leži upravo u emocijama s kojima ih dizajniraš i prodaješ. Ako ti se čini da sve radiš dobro a tvoja zajednica i dalje NE kupuje – nastavi čitati dalje.
U zadnjoj epizodi sezone pričamo o 5 razloga zbog kojih tvoja zajednica (možda) NE kupuje (YouTube | Spotify). Pritom, pretpostavljam da već znaš što komunicirati na prodajnoj stranici i kako kreirati prodajnu objavu. U ovoj epizodi idemo dublje od toga i pričamo o razlozima koji nisu očiti na prvi pogled.
Na tu temu, najčešći feedback koji čujem od klijenata s kojima radim glasi: Ne znam što se dogodilo, ali više ne gledam prodaju na isti način.
Kroz suradnju, prodaja odjednom postaje…
zabavna.
opuštena.
uzbudljiva.
Zarazila si me entuzijazmom oko smišljanja ponuda. Ranije sam na sklapanje ponude gledala kao na jedan vrlo (čitaj isključivo) ozbiljan proces s puno promišljanja. A sad smo uneli i radost i igru u taj proces i jedva čekam da testiram sve ove strategije.
Fascinantan mi je tvoj mozak i način na koji činiš prodaju tako zabavnom da jedva čekam početi prodavati.
Teaaa, ja bi sama kupila vlastitu radionicu. Ne znam što si napravila, ali imam dovoljno ideja do kraja godine, točno znam što ću lansirati svaki mjesec i sve je tako lagano. I ne samo to, više ljudi je u tjedan dana kupilo ovu radionicu nego sve radionice koje sam lansirala prošle godine.
Isto želim i za tebe.
Zamisli da se ovog ljeta:
Kako ti zvuči taj scenarij?
Nisam mogla otići na ljetnu pauzu prije nego što za tebe kreiram savršen prodajni koktel. Ovog ljeta, složila sam ultimativni set radionica i bonusa uz koje će tvoji prihodi rasti – zajedno s temperaturama.
U ovom koktelu bezvremenskih radionica i BONUSA, s tobom dijelim najbolje strategije za planiranje prihoda, kreiranje ponude i prodaju u inboxu. Testimoniali nakon ovih radionica su nevjerojatni (baci pogled na linku iznad) i jedva čekam da i ti ostvariš slične rezultate.
Ja prva volim tijekom ljeta uložiti u dobar komad edukacije i ako ne znaš kako među svim #radimposvom programima odabrati najbolji za sebe – piši mi.
Do tada, želim ti uzbudljivo ljeto i navijam za tebe,
Tea
P.S. #radimposvom newsletter ide na ljetnu pauzu i ponovno se čitamo 30.08. Ako te zanima zašto svakog ljeta uzmem 4-6 tjedana pauze, poslušaj ovu epizodu.
P.P.S. Do tada, moguć je poneki neplanirani newsletter – u trenutku inspiracije.
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.