Hej ti,
pitanje za poduzetnike – planiraš li kreirati posebnu ponudu za blagdane?
Prije nego što doneseš tu odluku, ispričat ću ti priču kako sam uložila više stotina eura u biljke i dodatke za biljke ISTOG brenda – u samo nekoliko tjedana.
Od trenutka kada sam otkrila ovaj brend, svaki tjedan su mi komunicirali novu i drugačiju ponudu:
Najprije sam s manjom narudžbom testirala brend i doživjela super iskustvo. Nakon toga sam, svaki sljedeći put kada bih naišla na njihov oglas ili primila njihov newsletter – poželjela naručiti nešto novo (a inače nisam impulzivni tip kupca).
Zašto ovakva prodaja funkcionira?
Prije svega, s dosljednim i raznolikim ponudama, ovaj brend je stalno prisutan (top-of-mind awareness). Ne samo da su prisutni, nego stalno nude nešto novo i drugačije (novelty bias) – iako su sami proizvodi uglavnom isti.
Zašto ne bismo nešto slično testirali u tvom biznisu? Kraj godine je savršena prilika da svoje usluge ili proizvode zapakiraš i ponudiš na nov, svjež i uzbudljiv način.
Ako se pitaš – KAKO – imam odgovore za tebe.
U novoj epizodi #radimposvom podcasta s tobom dijelim čak 9 ideja za najbolju blagdansku ponudu – ikada.
P.S. Primjenjujući samo neke od ovih ideja, klijentica je prošle godine udvostručila, i onda ponovno udvostručila mjesečne prihode već tijekom naše suradnje.
Poslušaj/pogledaj epizodu na nekoj od sljedećih platformi: YouTube | Spotify | bilo koja platforma na kojoj inače slušaš podcaste
Pssst…negdje u ovoj epizodi skrivena je i tajna ponuda – 50% popusta na najpopularniju radionicu koju sam održala ove godine. Ponuda vrijedi do petka.
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.