Hej ti,
sretna ti srijeda – po tvom!
Volim ovaj naš ritual sredinom tjedna kada, uz novu epizodu #radimposvom podcasta, pričamo o biznisu, odmah primjenjivim strategijama, velikim ciljevima koje ćeš tek ostvariti.
Današnja epizoda je jedna od onih koju ćeš htjeti poslušati uz papir i olovku.
Kada me Anja prije nekoliko tjedana pitala – Kako motivirati kupce da dijele moj proizvod online? – znala sam da slijedi jedna praktična epizoda uz hrpu primjera iz industrije.
Naime, ne postoji ljepši oblik marketinga od preporuka zadovoljnih kupaca i klijenata.
Prije svega, vjerujemo stvarnim ljudima i kada netko imenom i prezimenom pohvali tvoj brend, to ima određenu težinu. Također, radi se o potpuno besplatnom obliku sadržaju koji vrlo učinkovito prodaje. Kada su kupci i klijenti toliko oduševljeni da jedva čekaju svoje iskustvo podijeliti s drugima, oni postaju glavni ambasadori tvog brenda.
Pretpostavljam da su kupci već oduševljeni tvojim uslugama i proizvodima. Kako ih sada motivirati da to oduševljenje podijele s drugima?
Poslušaj/pogledaj epizodu na nekoj od sljedećih platformi: YouTube | Spotify | bilo koja platforma na kojoj inače slušaš podcaste
Iskoristit ću ovu priliku da kažem veliko HVALA Mihaeli koja je među prvima poslušala i podržala 5 epizoda #radimposvom podcasta – u nizu. Mihaela, zbog tebe ćemo morati smisliti neke posebne nagrade hh. Hvala ti.
Također, Andrea drži rekord u brzini primjene #radimposvom epizoda u praksi. Andrea, gušt je pratiti kako ove strategije primjenjuješ u vlastitom biznisu, kao i velike ciljeve koje ostvaruješ! Ti si zakon.
Ako želiš predložiti temu ili pitanje za buduće #radimposvom epizode – natipkaj ga u odgovoru na ovaj mail.
Također, najbolji način da podržiš #radimposvom podcast je:
Hvala ti.
Do sljedeće srijede, navijam za tebe.
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.