Hej ti,
kada sam pitala poduzetnike koja je prva asocijacija koju vežu za riječ ‘prodaja’, većina je odgovorila sa:
naporno, zahtjevno, teško, nesigurnost, strah, nagovaranje, zašto meni ovo ne ide?!
Koja je prva asocijacija koju ti vežeš za prodaju?
Još uvijek se sjećam svog prvog radnog mjesta i prvih prodajnih sastanaka s važnim direktorima i menadžerima. Sjećam se kako sam na tim sastancima bila zahvalna što se od mene ništa ne očekuje i što ne moram ništa reći. Glavna emocija koju sam tada vezala za prodaju bio je – strah.
Sjećam se i kasnijeg radnog mjesta na kojem je prodaja bila dio mog posla. U tom periodu prošla sam kroz niz prodajnih treninga i onda sam tijekom prodajnih sastanaka kao papiga ponavljala naučene rečenice i prodajne transkripte. Glavna emocija koju sam tada vezala za prodaju bila je – nesigurnost.
A danas? Danas obožavam prodaju i prodaja je zadnje što bih delegirala u vlastitom biznisu. Volim dijeljenje o novoj ponudi, volim razgovore, volim znatiželju u inboxu i uzbuđenje zbog prvih prijava koje stižu. Kada bih danas morala odgovoriti na pitanje s početka, rekla bih da je prodaja prirodna i uzbudljiva kao najbolji razgovor na kavi.
Energija prodaje je privlačna, zaigrana, uzbudljiva.
Što se promijenilo? S jedne strane, puno sam naučila o prodaji kroz prodajne treninge i uobičajenu literaturu. No ništa me nije učinkovitije naučilo o prodaji od 8 godina iskustva i prodaje vlastitih ponuda online.
Tijekom proteklih 8 godina prodavala sam sve – od besplatnih sadržaja i webinara, preko radionica, grupnih i pasivnih programa, sve do MASTERMINDA i privatnog mentoriranja – kroz opuštene razgovore i dijeljenje online.
Kad god to iskustvo dijelim s klijentima, njihove reakcije su uvijek iste: “Ne znam što se dogodilo, ali više ne gledam prodaju na isti način.” ILI “Fascinantan mi je tvoj mozak i način na koji činiš prodaju tako zabavnom da jedva čekam početi prodavati.”
Od nesigurnosti do zabave – u jednom pozivu.
Već godinama razmišljam kako taj jednostavan, zabavan (i učinkovit) pristup prodaji učiniti DOSTUPNIJIM jer – poduzetnici koji prodaju češće, obično ostvaruju i veće prihode.
Nakon bezbroj pitanja (i nagovaranja) od strane klijenata, napokon sam odlučila vlastite strategije i alate – najbolje od najboljeg o online prodaji – podijeliti na jednom mjestu…
…u sklopu programa Društvena prodaja – Pretvori online dijeljenje u svakodnevne uplate.
Ako si poduzetnik i:
ovo je program za tebe!
Program se sastoji od tri modula koja ću održati uživo u periodu 17.06.-05.07. a sadržaj (i bonusi!) će nakon toga biti dostupni u sklopu platforme (sve dok program postoji).
Modul 1: Prodaja kao razgovor | 18.06.
Modul 2: Psihologija u svakodnevnoj prodaji | 25.06.
Modul 3: Automatizacija prodaje | 02.07.
Iako nov, predviđam da će ovaj program vrlo brzo postati jedan od najpopularnijih #radimposvom programa – a ti se imaš priliku pridružiti među prvima, sudjelovati uživo, postaviti bilo koje pitanje na bonus Q&A pozivima te biti dio jedinstvene Telegram zajednice poduzetnika koji – prodaju online.
Saznaj više i rezerviraj svoje mjesto
30+ poduzetnika se već pridružilo programu (!) i za njih sam jučer snimila BONUS lekciju o prodajnom mindsetu i uvjerenju koje te dijeli od češće prodaje online. Nakon ponovnog slušanja, odlučila sam istu epizodu podijeliti i u sklopu podcasta (potpuno besplatno) jer je VAŽNA.
Poslušaj BONUS epizodu na LINKU
Vidim te. Vidim tvoje objave, vizuale, sadržaj koji dijeliš. Vidim te dok strpljivo odgovaraš na pitanja zajednice i gradiš odnose. Vidim testimoniale tvojih klijenata i vrijednost koju im donosiš.
I pitam se…zašto se tvoje ponude onda ne prodaju svaki dan?
Ako se i ti pitaš isto, najvjerojatniji odgovor je da pravi ljudi (još) ne znaju za njih.
U današnjem online svijetu potrebno je od 7 do 21 susreta s istom ponudom prije nego što se odlučimo na kupnju. U skladu s tim, koliko često potencijalni kupci i klijenti imaju priliku čuti za tvoju ponudu online?
I kako bi tvoj biznis izgledao kada bi to bilo češće?
Pridruži mi se u programu Društvena prodaja u kojem ćemo zajedno zamisliti biznis u kojem su svakodnevne uplate sastavni dio poslovanja.
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.