Hej ti,
iza mene je više od 50 lansiranja.
I znaš što? Među njima je bilo lansiranja u kojima nitko nije kupio.
Na primjer, prije nekoliko godina lansirala sam paket privatnog mentoriranja koji nitko nije kupio. Drugom prilikom ponudila sam upsell sudionicima grupnog programa koji nitko nije kupio. Lansirala sam webinare i radionice koje nitko nije kupio.
Vjeruj mi, znam kakav je osjećaj izložiti se i naići na ne | to nije za mene | ne sada. Ništa ne može toliko poljuljati tvoje samopouzdanje kao jedno neuspješno lansiranje. Sve što možda osjećaš kada nitko ne kupuje, vjerojatno sam osjetila i sama.
Reci ‘i ja isto‘ ako ti je nekad neka od ovih misli prošla kroz glavu.
To je to. Očito moje ponude nikome ne trebaju i od sada više ništa ne lansiram.
Kako ću reći sudionicima da nisam popunila grupu? I kako ću im pričati o strategijama lansiranja ako ne mogu prodati ni vlastite programe?
Ako do sada nitko nije kupio, onda ni neće. Što kada bi obrisala zadnje dvije objave i pravila se kao da ništa nisam lansirala? Koliko ljudi će znati?
Zvuči poznato?
I nakon 8 godina u online svijetu, ponekad se dogodi lansiranje u kojem nitko ne kupuje…danima. Zašto? Zato što se tržište mijenja, ponašanje kupaca se mijenja, aktualni izazovi se mijenjaju. Ono što je funkcioniralo do sada, neće nužno funkcionirati ponovno. I mi se, kao poduzetnici, moramo znati prilagoditi.
Situacija u kojoj ‘nitko ne kupuje’ za mene više nije kraj lansiranja, nego tek njegov početak. Zato što znam da jedna sitna promjena u prodajnoj komunikaciji, na prodajnoj stranici ili u samoj ponudi može promijeniti cijeli tijek lansiranja. Zato što znam da u svakom trenutku imam opcije.
Što ako nitko ne kupuje?
Poznajem previše poduzetnika koji zbog ‘što ako nitko ne kupi’ straha lansiraju rijetko. Prerijetko. I radionica SOS: Nitko ne kupuje je moj odgovor na taj strah.
Ako te zanima što točno možeš napraviti kada nitko ne kupuje – u četiri različite faze lansiranja (čak i nakon završetka lansiranja) – pridruži mi se i postani poduzetnik koji lansira hrabrije i češće.
Kroz 120 minuta pokazat ću ti kako:
Rezerviraj svoje mjesto i pridruži se 180+ poduzetnika koji sudjeluju
U poduzetništvu će uvijek postojati trenuci u kojima “nitko ne kupuje”, no ti ćeš se od sada znati nositi s njima. Nakon radionice SOS: Nitko ne kupuje ćeš u lansiranja ulaziti samouvjereno i mirno, znajući da u svakom trenutku imaš moć promijeniti njihov tijek.
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.