Hej ti,
Kako Instagram može biti tvoj glavni prodajni kanal kada gotovo ništa ne objavljuješ tamo?! – pitao me.
Jer svima su nam dobro poznate “najbolje prakse”. Objavljuj tri puta dnevno. Zaprati sve koji prate tebe. Komentiraj objave drugih u industriji. Fokusiraj se na edukativne objave. Objavljuj, objavljuj, objavljuj i – uspjet ćeš.
Da sam prije 6 godina znala sve te najbolje prakse, vjerojatno nikada ne bih ni krenula.
Umjesto toga, od samih početaka prisutnosti u online svijetu fokusirala sam se na ono što mi je zvučalo dobro – upoznavanje tuđih priča, postavljanje pitanja, pamćenje imena, dijeljenje vlastitih iskustava, kreiranje sadržaja koji je meni zabavan.
Bez zabrana. Samo osnove izgradnje odnosa i dobar osjećaj.
Već pogađaš što se dogodilo. Takav pristup rezultirao je rastom zajednice, rastom biznisa i odnosima koji traju godinama.
Zašto?
Zato što online svijet nije algoritam. Poduzetništvo nije algoritam. Ponašanje kupaca nije algoritam, kao ni način na koji komuniciramo. Ljudi koji te prate su prepametni i ono što žele u online svijetu su pouzdanost, iskrenost, emocija, prepoznavanje, autentičnost.
Žele znati da ti je stalo.
I zato, ako već neko vrijeme priželjkuješ drugačije kreiranje sadržaja i izgradnju zajednice i odnosa po svom – nova epizoda #radimposvom podcasta je za tebe.
Ukratko, postoje tajne izgradnje odnosa i online zajednice, no niti jedna nema baš nikakve veze s brojem objava koje kreiraš svaki tjedan.
Postoje brendovi koje volimo i pratimo SVE što rade. Zamisli da točno takav brend gradiš za sebe. Brend koji ulijeva povjerenje, budi emocije i inspirira na promjene. Premium brend.
Nestrpljivo odbrojavam dane do početka #radimposvom MASTERMINDA. Kroz 16 tjedana želim ti pokazati kako graditi dublje odnose, ostvarivati veći pozitivan utjecaj (i prihode) na autentičan i zabavan način.
>> Klikni i saznaj sve o #radimposvom MASTERMINDU <<
Ovaj 16-tjedni program dizajniran je u skladu s provjerenim principima marketinga, psihologije i premium pozicioniranja. Ako si spremna graditi DRUGAČIJI brend koji nije za svakoga, ali je apsolutno neodoljiv onima za koje je – (neobavezno) ispuni prijavu.
Preporučit ću ti #radimposvom MASTERMIND samo ako vjerujem da je apsolutno najbolji sljedeći korak za tebe.
Još 14 dana do početka, odbrojavamo sitno…
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.