- #148
- | 15/01/25
Redizajniraj svoj život – 3 koraka do ostvarenja ciljeva u 2025.
Besplatni webinar ‘U prednosti’: https://www.radimposvom.com.hr/free-webinar-u-prednosti/
Preuzmi FREE vodič Godina po mom: https://godinapomom-2025.grweb.site/
10x MASTERMIND: https://www.radimposvom.com.hr/mastermind/
Je li 2025. godina u kojoj ćeš ostvariti sve svoje želje i ciljeve? U ovoj inspirativnoj epizodi razgovaramo o tome kako ti samo jedna dobra godina može promijeniti cijeli život – godina u kojoj ćeš transformirati svoje navike, izaći iz rutine i poduzeti konkretne korake prema svemu što želiš.
Podijelit ću s tobom tri jednostavna, ali moćna koraka za planiranje i ostvarivanje ciljeva u 2025. Poslušaj epizodu i otkrij kako definirati prioritete, odabrati temu godine i postaviti ciljeve za sljedeća tri mjeseca. Svaki korak donijet će ti jasnoću i voditi te bliže poslu i životu u kojem ćeš uživati.
Ostani u toku:
Prijavi se na newsletter: https://www.radimposvom.com.hr/newsletter/
Piši mi na Instagramu: https://www.instagram.com/teazavacki
Transkript epizode: Redizajniraj svoj život – 3 koraka do ostvarenja ciljeva u 2025.
Uvod
Potrebna je jedna dobra godina da promijeniš ostatak svog života. To je ideja o kojoj sam puno razmišljala pripremajući ovu epizodu. Doslovno, jedna dobra godina u kojoj ćeš zbilja promijeniti svoje navike. Jedna dobra godina u kojoj ćeš prestati čekati na pravi trenutak ili poziv i ti poduzeti prve korake. Jedna dobra godina u kojoj ćeš promijeniti svoju rutinu i izbaciti ono što te ne ispunjava. Početi raditi stvari na drugačiji način.
Što ako je 2025. ta godina za tebe? Što ako danas odlučiš da je 2025. tvoja godina? Godina u kojoj si krenula godina o kojoj ćeš kasnije uvijek pričati kada te u intervjuima pitaju kako si došla tu gdje si danas? Reći ćeš im: “Sve je krenulo 2025. godine, kad sam odlučila da želim više.”
U ovoj epizodi podijelit ću s vama tri jednostavna koraka za planiranje 2025. godine u kojoj si ostvarila sve što želiš. Možeš odabrati samo jedan od tih koraka ili napraviti sva tri. Svaki je dizajniran s ciljem da ti da jasnoću i pokrene te u smjeru tvojih želja i ciljeva prije nego što krenemo.
Ovi koraci inspirirani su mojim vodičem Godina po mom uz koji tisuće ljudi svake godine planira svoje ciljeve. Vodič možeš potpuno besplatno preuzeti na linku u opisu ispod epizode i isplanirati svoje ciljeve i korake. Bez obzira na to u kojem periodu godine slušaš ovu epizodu. U prošloj epizodi zajedno smo prošli kroz prvu polovicu vodiča i zatvorili 2024. u sklopu čega sam podijelila tri vlastita najveća uspjeha i tri izazova iz prošle godine.
U ovoj epizodi bacamo se na planiranje i osim samih koraka, podijelit ću s vama i vlastite odgovore, odnosno želje i ciljeve za 2025. Tako da bez duljenja krenimo s korakom broj 1.
1/3 koraka za ostvarenje ciljeva u 2025.
Prvi korak, prvi alat koji želim podijeliti s vama, interno zovem Top 3 i vrlo brzo će biti jasno zbog čega. Ovih dana nalazimo se u specifičnoj sezoni godine u kojoj svi mi donosimo neke odluke i planiramo neke ciljeve i gotovo je nemoguće zaobići sličan sadržaj online. Štoviše, i ova epizoda je jedna od tih epizoda.
No, umjesto poruke “kopiraj moje odluke, navike i ciljeve zato što su najbolji”, nadam se da će vas ovi alati potaknuti da se vratite sebi, jer poanta uopće nije u ciljevima i navikama koje sam ja odabrala za sebe u 2025. iako oni mogu poslužiti kao primjer ili inspiracija, glavni odgovor do kojeg želimo zajedno doći u ovoj epizodi su tvoji prioriteti i tvoji ciljevi. Točnije, zajedno ćemo, barem u ovom prvom koraku, ocijeniti glavna područja tvog života i to koliko se ispunjeno osjećaš u svakom od njih.
Ako ste već preuzeli besplatne materijale za planiranje, vodič, planer i kalendar, ovaj alat možete pronaći i ispuniti direktno u planeru. Pronaći ćete ga na početku planera, u prvoj cjelini kvartal po mom gdje izgleda kao velika koncentrična kružnica podijeljena na osam kategorija. Ako ne, dovoljno je da pronađete prazan komad papira ili otvorite novu bilješku na svom mobitelu i prođete, onda kroz sljedeće korake. Na taj način, obje verzije su okej.
Ako prolazite kroz vježbu sa komadom papira, prvo što ćemo napraviti je na vrhu napisati skalu brojeva od 1 do 5. 1, 2, 3, 4, 5. Nakon toga ćemo zajedno proći kroz osam životnih kategorija. Ja ću ih pročitati redom i kako pročitam svaku od njih, tvoj zadatak je ocijeniti koliko se zadovoljno i ispunjeno osjećaš u toj kategoriji brojem od 1 do 5. Dakle, možeš kreirati skalu od 1 do 5 uz svaku od 8 kategorija i onda samo zaokružiti odgovarajući broj, odgovarajuću ocjenu ili imati jednu skalu na vrhu papira.
Čisto kao vizualni prikaz, a onda uz svaku kategoriju navesti samo pripadajući broj. Ako sam dobro objasnila, ako su upute jasne, krenut ćemo sa kategorijom broj 1. Ostavit ću sekundu, dvije pauze između kategorija, dovoljno da zapišeš pripadajuću ocjenu i moj prijedlog je da o tim ocjenama ne razmišljaš previše. Iz mog iskustva, prvi intuitivan odgovor je obično najtočniji, tako da bez previše analize i razmišljanja zapiši prvu ocjenu koja ti nekako prirodno dolazi.
Ok, prva kategorija od koje krećemo je zdravlje. Pored te kategorije ocjenom od 1 do 5 ocijeni koliko se zadovoljno i ispunjeno osjećaš u tom području svog života, zdravlje. Nakon toga, osobni rast. Odnosi. Četvrta kategorija nam je posao. Nakon toga imamo financije. Doprinos drugima. Predzadnja kategorija je duhovnost. I naposljetku zabava. Ponovit ću ih još jednom: Zdravlje, osobni rast, odnosi, posao, financije, doprinos drugima, duhovnost i zabava. Ako vam treba još malo vremena da ocijenite vlastitu razinu zadovoljstva i ispunjenosti u tim područjima, pauzirajte ovu epizodu.
A mi ćemo nastaviti dalje. Nakon što ocijenite ove kategorije moguće je da će vam već ovaj prvi korak biti zanimljiv i donijeti uvide koje možda niste očekivali. Možda o nekoj kategoriji uopće niste razmišljali do sada, ili je neka ocjena bila viša ili niža nego što ste očekivali. U svakom slučaju, već ovaj prvi dio vježbe može biti vrlo, vrlo vrijedan. Ono što ćemo napraviti sljedeće je da ćemo između tih osam kategorija odabrati tri, top tri. Da se vratimo na naziv vježbe, koje su tvoje prioriteti u slijedećih 3, 6 ili 12 mjeseci, ovisno o tome na koji vremenski period planiraš. Tvoji prioriteti top tri kategorije ne moraju nužno biti tri najniže ocijenjene kategorije. Recimo da si zabavu ocijenila ocjenom 2, no, možda zabava trenutno nije tvoj prioritet zato što znaš da se trenutno u ovoj sezoni života fokusiraš na izgradnju vlastitog biznisa i spremna si večernja druženja ili putovanja zamijeniti vremenom za laptopom. Zato što znaš zašto to radiš. Također, činjenica da odabireš još tri prioriteta ne znači da se nećeš baviti svim ostalim kategorijama, da bude opipljivije i sama sam prošla kroz ovu vježbu prije nekoliko tjedana i ovo je prvi put do sada, prvi put u proteklih više godina da nisam posao stavila među prve tri prioritetne kategorije. Ne zato što posao nije i neće biti moj prioritet u ovoj godini, nego zato što sam prošle godine posložila jako puno sustava i procesa, tako da će biznis ove godine funkcionirati jako dobro, čak i ako ne uložim više od onoga što ulažem već sada. Kada biram top tri kategorije, zapravo biram kategorije u koje odlučujem uložiti više ljubavi, vremena, pažnje, resursa u periodu koji slijedi.
Koliko sam uspjela objasniti? Jednom kada odabereš svoje top tri kategorije, zadnje što ćemo napraviti u sklopu ove vježbe je pitanje na koje sve načine planiraš uložiti u ta područja svog života u periodu koji slijedi. Moj prijedlog je da za svako od ta tri područja odabereš jednu do maksimalno dvije navike na koje se obvezuješ u slijedećem periodu. Na primjer, recimo da su odnosi i to specifično odnosi s prijateljima jedan od tvoja top 3 prioriteta. U tom slučaju, možda ćeš odlučiti svako jutro poslati kratku poruku nekome od njih, ili ćeš, recimo, jedno poslijepodne tjedno rezervirati za druženja. Ili ćeš u 2025. napokon organizirati to putovanje s frendicom koja je već dugo odgađate. Ili ako je tvoj prioritet posao, izgradnja vlastitog biznisa, možda ćeš ove godine uložiti u mastermind ili neku edukaciju, ili ćeš se obvezati na određeni kalendar sadržaja. Možda ćeš, recimo, svaki dan promovirati svoju ponudu u instagram storijima. Dakle, za svaku od top tri područja odaberi barem jednu do najviše dvije navike na koje se obvezuješ u sljedećih tri, šest ili dvanaest mjeseci.
Recimo, moja top tri za sljedeći kvartal su zdravlje, zabava i duhovnost. U kategoriji zdravlja zadnjih mjeseci imam osjećaj da sam ušla u naviku jesti ista jela, iste namirnice, zato što je lakše. Zbog čega sam kao cilj odabrala da svaki dan u ovom kvartalu pojedem tri različite vrste povrća. Općenito, nešto što znam o sebi je da više volim dodavanje umjesto oduzimanja i restrikcija, posebno kad je u pitanju prehrana. I za početak želim pratiti koliko različitih vrsta povrća uopće jedem dnevno, a onda ću po potrebi povećati taj dnevni cilj sa 3 na 5 ili 7, ovisno o tome gdje se trenutno taj prosjek nalazi. Zato što ne znam, imam dojam da jedem dosta jednolično, no neću znati dok ne počnem pratiti to područje svog života. Isto tako, sam primijetila da tijekom prosječnog radnog dana imam vrlo malo opuštajućeg vremena, i sad vam zapravo dajem objašnjenje zašto sam zdravlje, recimo, odabrala kao prioritet, kao jedan od svoja top tri prioriteta u ovom kvartalu. Dakle, ne bih na to ni obraćala pažnju da nisam gledala statistike na Ori, na pametnom prstenu koji i Dinko i ja nosimo zadnje dvije ili tri godine, i primijetila da, iako sam imala dojam da se dosta odmaram tijekom dana, između ostalog, gledajući i serije na Netflixu, moje tijelo zapravo ne bi ušlo u taj obnavljajući mod. Zbog toga sam se u sljedećem kvartalu obvezala na barem 15 do 30 restoration minuta dnevno, što zapravo podrazumijeva da ću isprobavati različite aktivnosti i onda pratiti koje aktivnosti su najviše opuštajuće za moj organizam. Ovo su vrlo osobne i specifične navike i htjela sam ih podijeliti s vama kao primjer koliko osobni i specifični želimo biti.
I umjesto da u ovom periodu godine donosimo novogodišnje odluke kao i svi drugi, vodeći se člancima, pa onda svi odjednom pijemo više vode i spavamo osam sati dnevno i budimo se u pet ujutro i radimo, ne znam, deset tisuća koraka svaki dan, ništa od toga neće zaživjeti ako ne postoji naš osobni razlog u pozadini te odluke. I kada birate bilo koju novu naviku u svom životu, ključno pitanje: Zašto? Zato smo krenuli od osam kategorija života i koje tri su tvoj najveći prioritet u ovom trenutku. A onda, koje navike ti odabereš? Zato što će imati najveći pozitivan utjecaj na tebe i tvoj život. Ima smisla. Podijelit ću s vama vlastite odluke za preostale dvije kategorije. Što se tiče zabave, u prošloj epizodi sam podijelila da sam primijetila da zadnjih nekoliko mjeseci radim iste stvari na autopilotu. Dakle, imam iste rutine budim se u isto vrijeme, na ista mjesta idem piti kavu, što je i lijepo i ugodno i lagano, ali ne ostavlja previše prostora za rast, iznenađenja. Zato sam odlučila unijeti malo nelagode u sljedeći kvartal i obvezati se na jedno novo iskustvo tjedno. Neka od tih iskustava će biti brza i lagana, kao što sam nedavno probala, novo jelo, šak-šuka, ne znam jeste li jeli, probali nešto slično, a nekad će biti izazovnija od drugih. U svakom slučaju, moj cilj je pratiti znatiželju i općenito proširiti raznolikost iskustava, vlastitih iskustava u svakom tjednu. Ono što mi je važno sa svim ovim navikama je da budu dovoljno jednostavne, da mogu ostati dosljedna i u onim izazovnijim periodima.
Dakle, svaku naviku je lako učiniti izazovnijim, no pravi izazov leži u tome kako ostati dosljedan, onda kad se puno toga događa u životu, onda kad se događa život, tako da osim što navike trebaju tebi značiti nešto, buditi nešto u tebi, jednako tako, trebaju biti dovoljno jednostavne da ih možeš odraditi i u onim izazovnijim danima i to me dovodi do moje zadnje top 3 kategorije, što je duhovnost. Sjećam se da sam još prošle godine mentorici rekla da mi se čini da je u 2021. bilo puno više čarolije u biznisu i razmišljajući o toj izjavi, shvatila sam da nije čarolija ta koja je nestala, nego sam ja ta koja ju je prestala primjećivati. Kada gledam unazad, za mene je u 2021. još puno toga u biznisu bilo novo. U tom periodu sam po prvi put testirala cijeli niz novih formata, sadržaja, novih formata ponuda novih formata prodaje i svaki tjedan bi me iznenadilo nešto novo. Kroz godine smo onda uhodani određene korake, sustave, procese i ja sam se više fokusirala na ponavljanje onoga što funkcionira što je u biznisu mudro i strateški pametno, no, zbog toga sam očito manje počela primjećivati čaroliju. Vodeći se time da vidimo ono što želimo vidjeti moje dvije navike u ovoj kategoriji su sljedeće: Prvo što sam odlučila je u svaki dan ući s idejom, o tvorena sam za neočekivane prilike i iznenađenja i onda na kraju dana zabilježiti barem jedno takvo iznenađenje dnevno.
Poznajući psihologiju i neuroznanost i regularni aktivacijski sustav, vjerujem da je druga navika važnija od prve i već sada desetak dana kasnije mogu potvrditi da djeluje. Kad sam klijentu pričala o ovoj odluci, proslijedio mi je objavu koju sam rekla da vam moram pročitati. Prevest ću je ugrubo na hrvatski i nadam se da se neće previše toga izgubiti u prijevodu, kaže ovako: Danas sam naučio za pojam koji se zove glimmer, to je suprotno trigeru. Glimmer su oni trenuci u tvom danu koji ti donose radost, sreću, mir ili zahvalnost. Kad jednom istreniraš svoj mozak da primjećuje glimmere, ti sitni trenuci će se pojavljivati sve više i više. To vrijedi za bilo što što želiš primjećivati više i češće u svojoj okolini i svom životu. Iz istog razloga klijentima kažem da svaki dan zabilježe barem jedan znak napretka u biznisu, jer to je jedini način da istreniramo vlastiti mozak da primjećuje znakove napretka i rasta, umjesto da se fokusira samo na ono negativno što mu često dolazi prirodno. I ako poželite ukrasti ovu naviku bilježenja onoga što vi želite primjećivati više i češće u svojoj rutini, dapače, bit će mi jako drago. Htjela sam u ovoj prvoj cjelini podijeliti s vama što više primjera za inspiraciju da dobijete dojam o čemu sve uopće možete razmišljati. Kao što sam rekla i na početku ove epizode, da odaberete samo jednu od ove tri vježbe, a još su dvije pred nama to će biti vrlo moćno i učinkovito.
Ako ste zapisali sve što ste htjeli, ako ste odabrali barem nekoliko navika na koje se želite obvezati u sljedećem periodu, vrijeme je da prijeđemo na korak broj dva.
2/3 koraka za ostvarenje ciljeva u 2025.
Druga stvar koju napravim početkom svake godine je odabir teme i ako ste se ranije već susreli s pojmom teme godine, nemojte preskočiti ovu cjelinu, zato što ćemo ju zajedno obraditi na malo drugačiji način. Ako život zamislimo kao priču u kojoj si ti glavni lik i podijelimo tu priču na poglavlja, pri čemu su godine poglavlja, koji naslov bi dala 2025. godini? Zadnjih godina sam umjesto jedne riječi godine, počela birati naslov, tj. temu godine, što mi daje malo više slobode i fleksibilnosti. Tema godine i dalje može biti jedna riječ, ali nekoliko riječi ili čak fraza. Klijenti su zadnjih tjedana dijelili sa mnom vlastite primjere poput eksplozija energije ili ostvarenje snova. 2025. godina je za nju bila poput eksplozije energije. 2025. godina je za nju bila ostvarenje snova. Umjesto da početkom godine donosim tisuću različitih novogodišnjih odluka ili navika, radije definiramo jednu temu godine koja onda dotiče različita područja mog života. Zamisli temu godine kao pitanje na koji način se želiš pojavljivati u svijetu, kretati kroz svijet u slijedećih dvanaest mjeseci. Što tema koju odabereš znači za tvoje zdravlje, odnose, posao? Ako gradiš vlastiti biznis, kako će se tema koju odabereš odraziti na to kako lansiraš i kako prodaješ, kako donosiš vrijednost klijentima? Koju novu energiju ili notu će ta tema godine unijeti u ponude koje kreiraš?
Iako ovi koraci, ovi alati ne moraju biti međusobno povezani, za mene ove godine nekako jesu i budući da je moj trenutni fokus na zdravlju, zabavi i duhovnosti. Tri riječi su mi iskakale kao potencijalna tema godine, i to svaka za jedno od ta tri područja. Te tri riječi su vitalnost, strast i čarolija i još uvijek puštam da neka od njih prevlada ili da ih sve tri kombiniramo u jednu frazu i to je važno spomenuti, dakle, ako ćete odabrati jednu riječ ili jednu temu za cijelu ovu godinu, to ne morate napraviti brzo. Dakle, odaberite nekoliko riječi i onda ih stavite sa strane i vratite im se nakon par dana i ponovite isti proces sve dok jedna riječ ili jedna fraza ne klikne. E sad, što napraviti s temom godine jednom kad ju imate. Svaki ovaj korak, svaki ovaj alat želimo učiniti što konkretnijim učiniti ga idealno sastavnim dijelom svakog dana i svaki put kad mi netko kaže da je definirao temu godine i da ona nije funkcionirala velike su šanse da je preskočio upravo ovaj korak i pitanje kako ću temu godine ugraditi u sve ono što inače radim.
Ja imam par ideja za vas, par ideja kako to možete napraviti, a ako vi imate neke vlastite, pišite mi bilo na Instagramu @teazvacki ili na mail tea@radimposvom.com.hr Zato što uvijek volim čuti nove različite ideje.
Ok, prvo što možete napraviti, jednom kada imate temu godine, je utipkati ju u pinterest ili neku drugu bazu fotografija, ja, recimo, volim unsplash i odabrati fotografije koje za vas simboliziraju tu temu, fotografije koje bude nešto u vama. Te fotografije onda možete preuzeti i uploadati u canvu i u canvi nakon toga, s tim fotografijama možete kreirati Vision Board, i to Vision Board u različitim dimenzijama. Vision Board koji kasnije može biti bilo pozadina na vašem mobitelu ili pozadina na laptopu i na taj način će vas i mobitel i laptop podsjećati na emociju i temu koju želite ugraditi u 2025. Druga ideja je da u Vodiču Godina po mom, ako ste ga preuzeli, popišete sva iskustva koja želite doživjeti u 2025. a da su u skladu s temom godine. U vodiču ćete taj popis pronaći pod naslovom lista želja i na njemu možete zapisati i do 100 različitih malih ili velikih iskustava. Znam da nekima od vas dolazi vrlo lako i da vam 100 kvadratića nije dovoljno, kao što znam i da neki od vas obično ne znaju od kuda krenuti s tim popisom. I zbog toga sam htjela predstaviti više različitih alata, a ako želite malo izazvati sami sebe, možete svoju temu godine utipkati u chat GPT i reći mu da vam predloži 100 kakvih, opišite ih, 100 iskustava koja su u skladu s ovom temom godine. Ideja nije da prepišete onda taj popis, nego da prolazeći kroz prijedloge promatrate što će privući vašu pažnju i koja iskustva će probuditi nešto u vama, probuditi znatiželju recimo i ta iskustva, onda zapišite na svoj popis.
Koji god smjer odaberete, koji god alat odaberete, važno je da pronađete barem jedan način kako ćete temu godine tu riječ ili tu emociju učiniti sastavnim dijelom, idealno svakog dana, a ako ne baš svakog dana, onda barem svakog tjedna. Jer glavna ideja je da tu temu godine koju odaberete osjećate i živite više u 2025.
Ukratko, želim vam da odaberete neki uzbudljivi naslov za 2025. i onda kao autor, urednik i glavni lik svoje knjige ove godine, sve oko sebe iznenadite obratom koji definitivno nisu očekivali.
3/3 koraka za ostvarenje ciljeva u 2025.
I to nas dovodi do trećeg i posljednjeg koraka koji sam pripremila za vas u ovoj epizodi. Treća stvar koju ćemo napraviti zajedno u sklopu planiranja 2025. je definiranje ciljeva. Znam da je nekima od vas izazovno odabrati ciljeve za cijelu godinu ili se općenito sada obvezati na nešto što će biti za dvanaest mjeseci. Ako se prepoznajete u tome, predlažem da sada definirate samo ciljeve za sljedeći kvartal, za sljedeća tri mjeseca. Ja osobno jako volim kvartalne ciljeve, zato što su dovoljno blizu da budu opipljivi, a opet dovoljno daleko da i dalje sanjamo veliko. Baš sam nedavno imala strateško planiranje s klijenticom koja mi je rekla da osjeća otpor prema definiranju ciljeva i da joj se čini kao da je ti ciljevi onda ograničavaju. I s njom sam podijelila jednu vrlo jednostavnu ideju, rečenicu koju i sama koristim svaki put kada definiramo ciljeve, a možda bude korisna i vama.
Kada definiramo ciljeve, bilo koju vrstu ciljeva, moja svjesna misao u pozadini je sljedeća: Ovo su moji ciljevi za, recimo, sljedeća tri mjeseca i zadržavam pravo da ih promijenim. To ne vrijedi samo za ciljeve. To vrijedi i za stavove, mišljenja ili strategije. Ovo je moje mišljenje sada, no zadržavam pravo da ga promijenim. Svi mi rastemo. Svi mi se mijenjamo, mijenjaju se okolnosti u kojima živimo i svatko od nas ima pravo da promijeni mišljenje ili da promijeni smjer. I kada definiramo ciljeve, definiramo ih najbolje što mogu u ovom trenutku u vremenu, što ne znači da se moji prioriteti možda neće promijeniti u slijedećih dva ili tri mjeseca i to je potpuno u redu. Tako da kada definirate ciljeve, ako osjećate da vas ograničavaju, možda ih možete definirati upravo uz tu rečenicu. Ovo su moji ciljevi sada i zadržavam pravo da ih promijenim. Također, ako ste prošli kroz prethodna dva koraka, trebalo bi vam biti barem malo lakše definirati jedan do dva cilja za slijedećih nekoliko mjeseci. Dakle, već znamo koja životna područja su prioritet i znamo kako se želite osjećati i pojavljivati u svakom od tih područja svog života. Sve što preostaje je odabrati cilj koji će imati najveći pozitivan utjecaj na to.
Recimo, ja za prva tri mjeseca ove godine imam samo jedan cilj. Moj glavni cilj. Do 30. 1.3. je u sklopu 10x MASTERMINDA okupiti motiviranu, ambicioznu, odlučnu skupinu poduzetnica koje će rasti zajedno sa mnom kroz 6 mjeseci ove godine.
Jednom kada znam koji je moj jedan cilj, vrlo mi je lako prioritetizirati i odabirati aktivnosti u svom biznisu. Za svaku novu ideju ili prijedlog ili upit, pitanje je isto. Vodi li me ova aktivnost bliže mom cilju? I odgovor na to pitanje je uvijek, ili da, ili ne. Nešto što često vidim, posebno u poduzetničkim krugovima je preplavljenost opcijama. Ova mreža je bolja. Ne, Ova mreža je bolja. Moraš kreirati ovo ili ono ako želiš rasti u 2025. Lansiraju ovu ponudu, ne lansiraju ovu ponudu i tako dalje i tako dalje i ovo je savršena prilika da, naglasim da nitko, nitko ne zna što je najbolje za tebe, pa čak ni ja. Dakle, istina je da kroz suradnju s klijentima ja sve bolje upoznajem i njih i njihov biznis i moje preporuke postaju sve osobnije. No, čak i tada je klijent taj koji odlučuje što je najbolje za nju ili njega. Jedini način da u ovoj godini isključiš tu preplavljenost i strah da nešto propuštamo je da odabereš jedan cilj koji ti nešto znači i fokusiraš se samo na njega, jer godina je dovoljno duga, dovoljno je vremena da ostvariš puno toga, a najbrže ćeš ostvariti svoje ciljeve ako ih ostvaruješ jedan po jedan.
Kad smo kod ciljeva, druga dva cilja koja sam odabrala za ovu godinu su redom: Prije svega, detaljno proći kroz sadržaj pasivnih programa i po potrebi osvježiti ili nadograditi lekcije, ili možda dodati nove.
Dakle, važno mi je da su svi #radimposvom programi uvijek up-to-date, u toku sa promjenama na tržištu, a znamo da su te promjene sve brže i brže, tako da ću jedan dobar dio godine uložiti baš u to. I moj treći cilj za ovu godinu je dvostruki rast newsletter liste, newsletter je temelj jednog ovakvog biznisa, a ove godine smo se odlučili puno više igrati sa freebijima, oglašavanjem, many chat automatizacijama i općenito sa kreiranjem sadržaja. I to me sad podsjetilo na jedno važno pitanje kada odabirete ciljeve za sebe. Dakle, prije nego što se obvežeš na neki cilj, postavite si ovo ključno pitanje: Jesam li se spremna obvezati na proces da bih ostvarila bilo koji cilj? To će podrazumijevati poduzimanje niza koraka i jesi li spremna poduzeti te korake? Na primjer, sigurna sam da će puno online poduzetnika kao jedan od svojih ciljeva odabrati rast zajednice na Instagramu. Ako je to jedan od tvojih ciljeva, postavi si pitanje: Jesam li se u sljedeća tri mjeseca spremna obvezati na češće snimanje, kreiranje reelova, vježbanje obrade videa ili možda širenje tima? Ako ćeš delegirati taj dio posla na kolaboracije s drugima, na liveove. Jesam li se spremna obvezati na proces do tog cilja? Jer, ako nisi, barem ne u sljedeća tri mjeseca, onda nemoj odabrati taj cilj. Odaberi onaj cilj za koji si spremna napraviti sve što je potrebno da ga ostvariš, to su ciljevi koje ćeš na kraju i ostvariti.
Poziv na besplatni webinar “U prednosti”
Da se vratimo na definiranje ciljeva za 2025. Moj fokus će biti na onim ciljevima i onim strategijama koje funkcioniraju. Često djeluje da se online svijet i trendovi mijenjaju brzo, no kad analiziram svoj biznis, strategije koje donose najbolje rezultate, danas su iste strategije koje koristim već godinama. Kao posljedica toga, kao posljedica dosljedne primjene nekoliko strategija koje funkcioniraju #radimposvom brend je u ovu godinu ušao sa 75.000 eura očekivanih prihoda prije nego što je godina uopće počela. I što je najbolje, u pozadini toga nije ništa ludo. Nikakve tajne taktike za rast preko noći. Baš sam ovaj tjedan provela klijenticu kroz strategije i marketinške alate koji su doveli do tog rezultata i rekla mi je da to trebam podijeliti sa svima. Budući da ja uvijek slušam svoje klijente, odlučila sam i s vama podijeliti održive i provjerene alate uz koje #radimposvom brand uspješno raste već osmu godinu za redom. Konkretno, krajem siječnja, krajem prvog mjeseca, održat ću webinar naziva “U prednosti: Kako smo osigurali 75.000 eura očekivanih prihoda prije nego što je godina uopće počela” i kako i ti možeš primijeniti iste strategije da osiguraš predvidive prihode u svom biznisu. Tijekom webinara podijelit ću kako kreirati ponudu koja donosi stabilne i predvidive prihode. Najjednostavniji način da kreiraš skalabilnu ponudu koja će privući klijente i omogućiti ti dosljedni rast bez osjećaja, preplavljenosti. Također, kako planirati za dosljedne prihode u slijedećih dvanaest mjeseci, alat za planiranje koji koristim i dijelim s klijentima, kako bi točno znala gdje ulagati svoje vrijeme za maksimalan učinak i najbolje rezultate i posljednje, kako promovirati ponudu za najbolje rezultate u 2025. bez osjećaja da moraš biti svugdje na svim platformama u isto vrijeme. Što stvarno trebaš raditi kako bi privukla pravu publiku, gradila povjerenje i povećala prodaju. Ukratko, radi se o strategijama koje će ti donijeti ne samo rast prihoda, nego i potpuno nov pogled na održivost, sigurnost i slobodu u biznisu. I za kraj, najbolja vijest je da će webinar biti potpuno besplatan. Sve što trebaš napraviti je rezervirati svoje mjesto na linku u opisu ispod epizode. Također, ako želiš pozvati nekoga, svoju biznis, frendicu ili nekog drugog, slobodno im proslijedi isti link i vidimo se na webinaru.
Outro
Ajmo zajedno 2025. učiniti tom dobrom, sjajnom godinom koja je promijenila ostatak tvog života. U tome će ti pomoći tri koraka koja sam podijelila s tobom u ovoj epizodi. Prošli smo kroz definiranje top tri kategorije tvog života i novih navika. Nakon toga smo pričali o temi godine i kako ju možeš učiniti sastavnim dijelom svakog dana. I naposljetku, smo pričali o definiranju jednog do dva cilja koji će biti tvoj prioritet i putokaz u mjesecima koji slijede. Ako želiš screenshotaj ovu epizodu i podijeli sa mnom temu godine, cilj ili uvid koji nosiš sa sobom nakon ovih trideset i nešto minuta zajedničkog planiranja. Veselim se te uvide proslaviti zajedno s tobom, a do prve slijedeće epizode, kao i uvijek, navijam za vas.