5 strategija kako prodavati uvijek dostupne online programe

U ovoj epizodi dijelim 5 strategija kako prodavati uvijek dostupne online programe koje sam tijekom proteklih 5 godina i sama testirala. Spremni za nove prijave dok ste vi na odmoru?
Pokreni video
Slušaj na omiljenoj podcast aplikaciji
#radimposvom podcast | 5 strategija kako prodavati uvijek dostupne online programe

5 strategija kako prodavati uvijek dostupne online programe

Svi smo čuli za taj idealan scenarij: ti si na odmoru dok nove prijave i uplate stižu na tvoj račun. Ne znam poduzetnika kojem ideja o pasivnim prihodima nije privlačna, a jedan od izvora pasivnih prihoda su i uvijek dostupni, digitalni programi. Svatko tko je kreirao barem jedan takav program zna da nije dovoljno lansirati ga u svijet. I uvijek dostupne digitalne programe je potrebno prodavati, što je često izazov za sebe. Jer, kako nešto što je uvijek dostupno učiniti poželjnim i potaknuti potencijalnog kupca da kupi – baš danas? U ovoj epizodi dijelim 5 strategija kako prodavati uvijek dostupne online programe koje sam tijekom proteklih 5 godina i sama testirala. Spremni za nove prijave dok ste vi na odmoru?

Preporučene epizode