Kako klijenti ulože u premium ponudu u manje od 24 sata

Jedno od glavnih pitanja koje mi klijenti postavljaju kada je u pitanju promocija premium ponuda je: Kako uspijevaš tako brzo izgraditi povjerenje koje je potrebno da bi netko uložio u premium ponudu? U ovoj epizodi planiram odgovoriti na to pitanje i podijeliti s vama ono što sam podijelila i s njima – 5 ključnih elemenata premium prodaje.
Pokreni video
Slušaj na omiljenoj podcast aplikaciji
#radimposvom podcast | Tajna premium ponude

Kako klijenti ulože u premium ponudu u manje od 24 sata

Promocija premium ponuda nije ista kao i svakodnevna prodaja. Jedno od glavnih pitanja koje mi klijenti postavljaju kada je u pitanju promocija premium ponuda je: Kako uspijevaš tako brzo izgraditi povjerenje koje je potrebno da bi netko uložio u premium ponudu? U ovoj epizodi planiram odgovoriti na to pitanje i podijeliti s vama ono što sam podijelila i s njima – 5 ključnih elemenata premium prodaje. P.S. Ovi elementi temelje se na stvarnom feedbacku klijentice koja je uložila (i platila puni iznos odjednom) u manje od 24 sata od prvog susreta s ponudom.

Prijavi se na listu ‘ne sutra, SADA’: https://ne-sutra-sada.grweb.site/

Ostani u toku:

E-mail – tea@radimposvom.com.hr

Instagram – https://www.instagram.com/teazavacki

Newsletter – https://www.radimposvom.com.hr/newsletter/

Preporučene epizode
Ideje, novosti, preporuke

Ostani u toku

Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.