Hej ti,
i na zasićenom tržištu uvijek postoji mjesto za one koji daju 1% više.
U proteklih par godina bila sam u različitim kafićima. U nekima jednom, u nekima bezbroj puta. Znaš li što razlikuje one u koje se vraćam?
Fina kava. // kvaliteta
Zdjelica vode koju bez pitanja donesu za Zoe. // predviđanje potrebe
Nasmijani konobari. // iskustvo
Kada me već s vrata pitaju: “Bijela kava?” // personalizirani pristup
Lijepi dizajn, osvjetljenje, glazba. // inspiracija
Što je zajedničko kafićima u koje se vraćam?
Jednostavno ulažu 1% više.
Kako je to primjenjivo u tvojoj industriji ili niši? Kako možeš dati 1% više u poslu koji radiš?
U novoj epizodi #radimposvom podcasta zajedno odgovaramo na to pitanje. S tobom dijelim poseban isječak iz prvog modula Biznis arene na temu vrhunskog korisničkog iskustva i kako će te učiniti liderom u tvojoj industriji – već danas.
Jer i na najzasićenijem tržištu uvijek postoji mjesto za one koji daju 1% više.
Poslušaj/pogledaj epizodu na nekoj od sljedećih platformi: YouTube | Spotify | bilo koja platforma na kojoj inače slušaš podcaste
Nakon što poslušaš epizodu, tipkaj mi – koju jednu ideju ćeš primijeniti već danas?
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.