Hej ti,
zamisli da sjediš na ljetnoj terasi kafića, s ledenom kavom u jednoj ruci i dobrom knjigom u drugoj. U tom trenutku tvoj mobitel zasvijetli. Upravo ti je stigla obavijest o novoj uplati – netko nov pridružio se tvom online programu.
Scena s vision boarda.
Ne znam poduzetnika kojem ideja o pasivnim prihodima nije privlačna, a jedan od potencijalnih izvora takvih prihoda su i uvijek dostupni, digitalni programi. No, jesu li ti prihodi u potpunosti pasivni?
Svatko tko je ikada kreirao jedan takav program zna da nije dovoljno samo ga lansirati u svijet. Takvi programi ne prodaju se nužno “sami od sebe”. Štoviše, često je izazovno prodati uvijek dostupan program kojem se moguće pridružiti u bilo kojem trenutku tijekom godine, jer…
Ako se mogu pridružiti uvijek, zašto bih se pridružila baš danas?
Tvoj zadatak u prodaji takvih programa je ponuditi dovoljno dobar odgovor na to pitanje. Danas ćemo pokušati na njega odgovoriti zajedno.
Ovaj tjedan sjela sam i snimila najiščekivaniju epizodu do sada. Punih 40 minuta u kojima s tobom dijelim 5 strategija kako prodavati uvijek dostupne online programe. Radi se o strategijama koje sam i sama testirala tijekom proteklih 5 godina i sada ih sve dijelim s tobom u jednoj epizodi.
Ako potajno priželjkuješ scenarij s početka ovog newslettera – ova epizoda je za tebe.
Meni najdraži trenutak kreiranja ovih epizoda je – čitanje tvojih komentara nakon njih. U komentarima ispod YouTube videa podijeli sa mnom što ti se najviše svidjelo i koju ideju planiraš testirati u ljetnim mjesecima koji slijede.
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.