Hej ti,
nakon tri generacije i gotovo 40 (najdražih) alumnija zapitala sam se – koji je sljedeći korak za #radimposvom MASTERMIND?
Već sam neko vrijeme osjećala da stiže nova evolucija programa, a onda su se prije dva mjeseca kockice posložile. Zaronila sam duboko u teoriju, naprednu psihologiju kupaca, case studyje, istraživanja tržišta i – samu sebe – te izronila s odgovorom.
Iako ga već neko vrijeme ljubomorno čuvam za sebe, danas je dan da i ti saznaš o čemu se radi.
Sve je krenulo s jednom glasovnom porukom u MASTERMIND chatu prije nekoliko mjeseci. Reakcije tada natjerale su me (doslovno) da tu poruku pretvorim u podcast epizodu. Podcast epizoda pokrenula je mini pokret u sklopu #radimposvom zajednice. Sada je trenutak da uđemo dublje u temu.
Temu premium pozicioniranja.
Što god misliš o riječima “premium” i “pozicioniranje”, predlažem da najprije pročitaš sljedeću rečenicu naglas:
Moj brend nije za svakoga, jer ja nisam za svakoga.
Što osjećaš izgovarajući je? Na što te ta rečenica asocira? Na bunt, inat, kreativnost, hrabrost, stav, kvalitetu, karakter? E to je premium pozicioniranje.
Premium brend nije za svakoga. Ali je apsolutno neodoljiv onima za koje je.
Premium pozicioniranje je jedino pozicioniranje koje mi je ikada bilo zanimljivo u biznisu. To ne znači da mi nisu trebale godine da naučim kako graditi premium brend – od brendinga, preko ponude i komunikacije, sve do prodaje.
Biznis je biznis je biznis. No premium brend prepoznajemo na kilometar udaljenosti. Uzbudljivu premium ponudu ne možemo izbaciti iz glave. U premium prodaji osjećamo se posebno i želimo da taj razgovor traje zauvijek. Zamisli da tvoj brend ima baš takav učinak na druge.
Ako se čitajući ove rečenice nešto u tebi probudilo i osjećaš kako je znatiželja sve glasnija – nova epizoda #radimposvom podcasta je za tebe.
29/03/23 stiže #radimposvom MASTERMIND – Premium Brand Edition – limitirani premium program u kojem idemo dublje. Novo izdanje MASTERMINDA savršeno je za poduzetnicu koja ima vlastiti biznis, prve klijente i početnu zajednicu. Posebno ako na tim temeljima sada želi graditi 7-znamenkaste ciljeve.
#radimposvom MASTERMIND 2.0 nije za svakoga.
Klikni i saznaj je li za tebe.
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.