Hej ti,
zamisli sljedeću situaciju.
Nakon tjedana istraživanja tržišta, kreiranja i dizajniranja, pripreme sadržaja…napokon lansiraš svoju ponudu u nestrpljivom iščekivanju prvih prijava. Znaš da je ponuda genijalna i jedva čekaš podijeliti je s drugima. Možda se čak radi o dobro poznatoj ponudi koju lansiraš svake godine i koja se inače rasproda u prvih nekoliko dana.
Uzbuđeno lansiraš svoju ponudu da bi te s druge strane dočekalo…jedno veliko NIŠTA.
Je li ti se ikada dogodilo nešto slično?
Kada se tako nešto dogodi, obično počnemo preispitivati SVAKI i najmanji dio lansiranja. Je li poruka jasna, komuniciram li prema pravoj publici, rješava li ponuda pravi problem, je li cijena previsoka, jesam li pogriješila s trenutkom lansiranja, trebam li odustati?
Umjesto odustajanja, na LINKU poslušaj novu epizodu #radimposvom podcasta. U njoj dijelim 3 strategije koje želim da testiraš onda kada je prodaja…sporija.
I danas, nakon 8 godina u online svijetu, zna se dogoditi da ponuda koju lansiram naiđe na…cvrčke. Nekada bih to tumačila kao vlastiti neuspjeh, zaključila da ponuda (ili još gore, ja) nije dovoljno vrijedna i smatrala to krajem lansiranja.
Danas mi takva situacija predstavlja uzbudljivu zagonetku koju tek trebam riješiti.
Više puta sam doživjela lansiranje u kojem nitko ne bi kupio danima. I onda bi jedna sitna promjena u prodajnoj komunikaciji, na prodajnoj stranici ili u samoj ponudi promijenila cijeli tijek lansiranja. I ta lansiranja su na kraju bila neka od najuspješnijih (!) lansiranja do sada.
Jednom kada podijeliš svoju ponudu sa svijetom, lansiranje tek počinje. Ako nitko ne kupuje, uvijek postoji nešto što možeš napraviti sljedeće. Štoviše, možeš napraviti toliko toga. I TO je vještina koju te želim naučiti.
Što ako nitko ne kupi?
Ako ti ovo pitanje budi neugodne emocije, pridruži mi se na radionici SOS: Nitko ne kupuje.
U samo 120 minuta pokazat ću ti kako:
Saznaj više i rezerviraj svoje mjesto
U poduzetništvu će uvijek postojati trenuci u kojima “nitko ne kupuje”, no ti ćeš se od sada znati nositi s njima. Nakon radionice SOS: Nitko ne kupuje ćeš u lansiranja ulaziti samouvjereno i mirno, znajući da u svakom trenutku imaš moć promijeniti njihov tijek.
Navijam za tebe,
Tea
Prijavi se na #radimposvom NEWSLETTER i otključaj ekskluzivan sadržaj, preporuke i ideje koje Tea ne dijeli nigdje drugdje.